PERSONALO DOKUMENTŲ VALDYMAS: ADMINISTRAVIMO PROCESAI. PRASTOVOS, NUOTOLINIS DARBAS, JŲ ĮFORMINIMAS

Atverta diena

PERSONALO DOKUMENTŲ VALDYMAS: ADMINISTRAVIMO PROCESAI. PRASTOVOS, NUOTOLINIS DARBAS, JŲ ĮFORMINIMAS

autorius Atverta diena
1338 1338 people viewed this event.

Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE

SPALIO 6 D.

NAUDA DALYVIAMS:

Pastaruoju metu pakeistos visos pagrindinės dokumentų valdymo taisyklės.  Pertvarkos tikslas – supaprastinti dokumentų administravimo procesus.    Šie pokyčiai turi nemažos įtakos ir specifinei sričiai – personalo dokumentų valdymui. Mokymuose sužinosite, kaip pagal naujas Dokumentų rengimo bei tvarkymo ir apskaitos taisykles galėsite paprasčiau, greičiau valdyti personalo procesus. Kokių perteklinių funkcijų  ir dokumentų reikėtų atsisakyti, kaip palengvintumėte personalo dokumentų apyvartą. Taip pat bus aptarti ir naujausi personalo dokumentų turinio reikalavimai ir naujausi 2021m reikalavimai

MOKYMO TEMOS :

Dokumentų  valdymo reformos įtaka personalo dokumentų administravimui.

Pagrindiniai pokyčiai.

Personalo dokumentų planavimas:

  • Asmens bylos, jų poreikis ir/ar privalomumas.
  • Personalo įrašų valdymas.
  • Elektroniniai personalo dokumentai.

Personalo dokumentų apyvarta:

  • Registravimas.
  • Darbuotojų supažindinimo galimybės.
  • Ilgai saugomų bylų tvarkymo pakeitimai ir kt.

Darbo sutartis:

  • Reikalavimai darbo sutarties sudarymui. Įsakymų atsisakymas,
  • Darbo sutarties keitimas.
  • Darbo sutarties nutraukimo įforminimas.

Darbo ir poilsio laiko įforminimas:

  • Darbo grafikai, žiniaraščiai.
  • Atostogų įforminimas ir kt.
  • Prastovos, nuotolinis darbas, jų įforminimas

  Darbo pareigų pažeidimų fiksavimas

  • Įspėjimas dėl darbo pareigų pažeidimo.
  • Darbuotojų atleidimo dėl darbo pareigų pažeidimų įforminimas.

DARBOTVARKĖ   09.00 – 10.30 Mokymų sesija   10.30 – 10.45 Kavos pertrauka  10.45 – 13.00 Mokymų sesija

Kaina 1 dalyviui 99 EUR

MOKYMAI VIETA:  Viešbutyje PANORAMA, Sodų 14, Vilnius arba nuotoliu

MOKYMUS VEDA:  Lektorė Rasa Grigonienė  Lektorė yra Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos bei Mykolo Romerio universiteto dėstytoja. Veda seminarus, kursus, mokymus, dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, saugojimo, elektroninių dokumentų valdymo, taip pat personalo dokumentų valdymo klausimais. Skaito pranešimus dalykinėse konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

        žr. daugiau : VISOS MOKYMŲ PROGRAMOS

 

 

2021-10-06 @ 09:00 AM iki
2021-10-06 @ 02:00 PM
 

 Vieta

Online event
 

Įvykių tipai