BENDRAVIMAS IR KOMUNIKACIJA DARBE. PSICHOLOGINIAI ASPEKTAI PRAKTIKOJE

Atverta diena

BENDRAVIMAS IR KOMUNIKACIJA DARBE. PSICHOLOGINIAI ASPEKTAI PRAKTIKOJE

autorius Atverta diena
1430 1430 people viewed this event.

Programa paruošta remiantis bendravimo ir kognityvinės elgesio psichologijos pagrindais; naudojant DIAMEE metodikos praktikas, skirtas į dialogą orientuotiems bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiams stiprinti

2023 KOVO 29 D. perkeliama į BALANDŽIO 5 D.

Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE

PAGRINDINĖS MOKYMO TEMOS:
1 dalis (2 ak.val.). Darbuotojai ir darbdaviai. Kolektyvo (darbuotojų, kolegų, vadovų…) dalykiniai tarpusavio santykiai ir mikrokultūriniai papročiai, įpročiai bei taisyklės.
Subordinacija, pagarba ir/ar susitarimais grįstas bendravimas. Kaip suprantame, kas tai yra pagarbus elgesys?
Pagarba žmogui: kolegai, vadovui, klientui, sau (t.y., savigarba) ir kt…. 
Praktinė užduotis “Lygūs/nelygūs”. 
Elgesio stiliai ir jų atsispindėjimas kasdieniniame bendravime. 
Praktinė už duotis “Trys elgesio stiliai”.
 
 
2 dalis (2 ak.val.). Komunikacija kaip informacijos perdavimas.
Kaip nusprendžiame, ką norime pasakyti (perduoti), kaip pasakome tai, kaip išgirstame ir suprantame, kai mums sako kiti ir t.t…. 
Praktinė užduotis “Informacijos perdavimas”.
Informacijops perdavimo dėsniai, trikdžiai ir pagalbos būdai. Sąmoningas dėmesingumas, praktinė užduotis.
Klausymas, klausimai ir formuluotės kalbant – dėsningumai, patarimai ir praktinės užduotys.
 
 
3 dalis (2 ak.val.). Problemų sprendimas. Bendradarbiavimas priimant sprendimus, naujų idėjų/sprendimų kūrimas grupėje. Į bendradarbiavimą orientuoto kalbėjimo požymiai, Praktinė užduotis. Įtraukimas ir įsitraukimas į grupėje vykstantį dialogą.
Kokie elgesio aspektai yra pageidautini konkrečiame kolektyve? 
Praktinė užduotis. Kaip “gimsta” nuomonės ir kaip jas pateikti, jei apsisprendžiame pateikti? Praktinė užduotis.
 
 
4 dalis (2 ak.val.). Konfliktinių situacijų valdymas. Teigiamas ir neigiamas grįžtamasis ryšys; malonios ir nemalonios žinutės – kaip tai pateikti, jei turime tikslą bendradarbiauti?
Kaip skambėtų žinutės, jei turėtume tikslą dominuoti, parodyti nepasitenkinimą ir kt.? 
3 dalies praktinės užduoties tęsinys. 
Emocijos bendravime.  Neįsisąmonintos (pasąmoninės) reakcijos ir automatizmai. 
Situacijos, kai “nenorėjau, bet taip gavosi”.
 Dažnai pasikartojančios schemos, į kurias galime patekti įtemptose situacijose. Ką daryti? Dėsningumai, psichologų patarimai ir situacijų pavyzdžių aptarimas.
 
 

 —————————————————————————————————-

  • Kaina vienam dalyviui:  135 eur (el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta
  • Neribotas prisijungimas iš vienos organizacijos 400 EUR
  • Vidiniai mokymai 1250 eur (0 pvm)

 
  • TRUKMĖ 8 ak val 
  • 10.00 – 12.00 mokymai
  • 12.00 – 12. 45 pietūs
  • 12.45 – 14. 30 mokymai
  • 14.30-14.45 pertrauka
  • 14.45-17.00 mokymai   
  MOKYMŲ FORMA:   nuotoliu arba CORNER viešbutyje


 

Pasidalinkite renginiu!

 

 

2023-04-05 09:00 iki
2023-04-05 14:00
 

 Vieta

Online event
 

Įvykių tipai

 

Naujienlaiškis

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir nepraleiskite naujausių artėjančių kursų.