Vaario 18 D.
Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE
NAUDA DALYVIAMS:
Veiklos tęstinumo planas (angl. business continuity plan) – organizacijos vidaus dokumentas, nustatantis kokių veiksmų reikia imtis ištikus incidentui, kuris, iš dalies, arba visiškai sutrikdo įprastinį organizacijos darbą. Veiklos tęstinumo planu siekiama preliminariai nustatyti tipinį reagavimą į nenumatytą situaciją ir taip minimizuoti arba išvengti neigiamų padarinių.
Esminis veiklos tęstinumo plano tikslas – apibrėžti veiksmus, priemones ir išteklius, atsižvelgiant į maksimalų galimą organizacijos neveikimo terminą, būtiną greitai ir efektyviai atstatyti sutrikusią veiklą arba numatyti alternatyvas, leisiančias atkurti bent pačius būtiniausius procesus. Veiklos tęstinumo planai yra rengiami kaip visai organizacijos veiklai, taip ir organizacijos valdomom informacinėm sistemom. Incidentų, kuriuos turėtų apimti veiklos tęstinumo valdymo planas, paprasčiausiai pavyzdžiai:
-Sunkiai susirgo įmonės vienintelė buhalterė;
-Sutriko buhalterinės apskaitos sistema;
-Nustojo veikti elektroninė parduotuvė;
-Sudegė arba buvo apiplėštas įmonės biuras.
Ir t.t.
PROGRAMA:
- Kas tai – Veiklos tęstinumo valdymo planas (VTVP)?
Kuo organizacijos VTVP skiriasi nuo Informacinių technologijų VTV?
Gero VTVP kriterijai - Kaip parengti VTVP?
Kaip išbandyti VTVP?
- Užsiėmimų trukmė ir laikas: 4 ak.val. :
- 13.00 – 14.30 paskaita
- 14.30-14.45 pertrauka
- 14.45- 16.15 paskaita
lDalyvio kaina: 85 EUR
MOKYMŲ FORMA: nuotolinis prisijungimas realiuoju laiku naudojant ZOOM programą.
žr. daugiau : VISOS MOKYMŲ PROGRAMOS
Pasidalinkite renginiu!