
PROCESŲ TVARKYMAS. PROCESINIS POŽIŪRIS. VEIKLOS PROCESŲ ANALIZĖ EFEKTYVUMO ASPEKTU Kodėl įmonėse procesinio valdymo samprata neišlaiko tęstinumo, o procesai padedami „į šalį“?
RUGSĖJO 29 D.
SKIRTA: įstaigų ir skyrių vadovams, procesų specialistams, kokybės skyriaus specialistams, kuriems aktualu įgyti pirminių žinių apie procesinio valdymo modelį bei tvarkyti, vienodinti procesus savo organizacijos veikloje.
Procesų sąvoka neatsiejama nuo nuolatinio gerinimo sampratos. Tačiau dažnas gerinimo trukdis – procesų neapibrėžtumas. Procesas nėra vien tik veiksmų seka, kuri transformuoja idėją į rezultatus. Procesų optimizavimas leidžia realizuoti organizacijos strateginius tikslus ir kurti vertę klientams bei didinti konkurencinį pranašumą. Procesinis požiūris yra vienas iš efektyviausių būdų siekiant pakeisti chaotiškus, istoriškai susiklosčiusius procesus. Kur slypi proceso sudėtingumas organizacijos veikimo ir valdymo aplinkoje?
NAUDA: Seminaro metu bus atliekamos praktinės užduotys, skirtos mokymų dalyviams praktiškai pritaikyti teorinę informaciją ir suformuoti įgūdžius analogiškus analizės metodus po seminaro taikyti ir savo darbo vietose
PAGRINDINĖS MOKYMO TEMOS:
- Procesai, jų samprata, reikšmė organizacijos rezultatams
- Proceso žingsniai, dalyviai
- Kodėl procesus reikia tvarkyti?
- Kaip į procesų tvarkymą įtraukti vadovus ir darbuotojus
- Proceso analizė – esama ir norima situacija
- Proceso rodikliai
- Praktinė užduotis, kurios metu mokomės tvarkyti procesą
- Efektyvumas
- Kas yra efektyvumas, kokia jo nauda organizacijai ir darbuotojui
- Pagrindiniai neefektyvumo šaltiniai, 7 švaistymai
- Praktinė užduotis
Kaina vienam dalyviui: 139 eur (el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta)
- Laikas
- 10.00 – 12.00 val.
- 12.00 -12.45 val. Pietų pertrauka
- 12.45 -14.30 val.
- 14.30 -14.45 pertraukėlė
- 14.45 -16.30 val.
MOKYMŲ FORMA: nuotoliu
Mokymus veda : konsultantė, lektorė Lina Šumskaitė– Jankauskienė, įPastaruosius 8 metus Lina dirba su Lean metodika, konsultuoja įvairias Lietuvos bei tarptautines verslo ir viešojo sektoriaus organizacijas veiklos efektyvinimo ir nuolatinio tobulinimo kultūros diegimo klausimais, veda mokymus, skaito pranešimus konferencijose ir renginiuose.