EMOCINIO ATSPARUMO SVARBA DARBE SU AGRESYVIAI NUSITEIKUSIAIS KLIENTAIS

Atverta diena

EMOCINIO ATSPARUMO SVARBA DARBE SU AGRESYVIAI NUSITEIKUSIAIS KLIENTAIS

autorius Atverta diena
1456 1456 people viewed this event.

Kaip tai padaryti, kai tavo klientas – piktas, įtūžęs ir nepatenkintas? Dažnu atveju, tokių klientų vengiama, besąlygiškai atsiprašinėjama, naudojamos kitos neefektyvios strategijos, kurios tik dar labiau didina konflktą ir klientų nepasitenkinimą.

    Pikti klientai yra stiprus indikatorius, kad su verslu kažkas negerai. Gali būti skylių klientų aptarnavime, komunikacijoje ir reklamoje (gal lūkestis sukeliamas toks, kurio nepavyksta išpildyti?). Gal verslas išgyvena pokyčius ir nebuvo pakankamai sužiūrėti klientų poreikiai?            Priežasčių ne viena, bet jei tulžį liejantys klientai jūsų kasdienybė, reikėtų ne tik galvoti apie raminančius atsakymus, bet ir ieškoti problemos šaknies.

  Komunikacija su rimtai įpykusiu klientu gali greitai tapti nemenka problema (ne, ne iššūkiu, o problema). Ypač, jeigu konfliktas persikelia į socialinių tinklų erdvę – tokias situacijas žalinga nurašyti pilnačiai ar bandyti uždaryti tik mandagiu: „Taip, atsiprašome, ieškosime sprendimo“

2022m. SPALIO 29 D.

NAUDA:

  • Įgis gebėjimų vertinti, analizuoti ir efektyviai panaudoti emocijų siunčiamą informaciją, kad ugdytų savo emocinį atsparumą.
  • Suvoks pasirinkimo galimybes įvairiose situacijose.
  • Išmoks efektyviai reaguoti situacijose bendraudami su skirtingų sudėtingų tipų asmenybėmis.
  • Įgis gebėjimų valdyti įtampą ir stresą darbo su klientais, sudėtingo pokalbio metu ir po jo.

Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE

  1. Asmeninio požiūrio ir savo emocijų suvokimo svarba darbe su klientais.

                                 Praktinė užduotis: Išmintis emocijose.

  1. Emocinis raštingumas ir savo elgesio šablonų pažinimas.

                                Praktinė užduotis: Mano tipinės šabloninės reakcijos.

  1. Pasirinkimo galimybės savo reakcijose ir elgesyje.

                                Praktinė užduotis: Triptikas ir diskusija.

  1. Nepasiduoti konflikto provokacijai, neužkibti ant „emocinio kabliuko“.
  2. Atpažinti ir suvaldyti manipuliacijas.
  3. Gebėjimas tinkamai ir laiku pasakyti „ne“.
  4. Kaip nepriimti kritikos asmeniškai sau?

       KAINA 1 DALYVIUI 135 EUR (pvm netaikomas) el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta

       KAINA VIDINIAMS MOKYMAMS:  1300 eur  (el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta)

MOKYMŲ VIETA:  dalyvavimas kontaktiniuose mokymuose Viešbutis Panorama, Sodų g. 14, Vilnius  arba nuotolinis prisijungimas realiuoju laiku naudojant ZOOM programą 

  • Trukmė: 8 akad.val.
  • 10.00 – 12.00 val.  mokymai                                       
  • 12.00 -12.45 val.  Pietų pertrauka
  • 12.45 -14.15 val.  mokymai  
  • 14.15 -14.30     pertraukėlė
  • 14.30 – 16.45 val. mokymai  

Mokymus veda – informacijos teirautis  info@atvertadiena.lt

 

  žr. daugiau : VISOS MOKYMŲ PROGRAMOS
 

 

 

2022-11-29 09:00 iki
2022-11-29 17:00
 

Įvykių tipai