EFEKTYVUS REIKALŲ IR DARBŲ ADMINISTRAVIMAS (biuro administratorėms, klientų aptarnavimo specialistams, vadybininkams)

Atverta diena

EFEKTYVUS REIKALŲ IR DARBŲ ADMINISTRAVIMAS (biuro administratorėms, klientų aptarnavimo specialistams, vadybininkams)

autorius Atverta diena
3616 3616 people viewed this event.

KAS IŠ TIKRŲJŲ VALDO DARBUS IR INFORMACIJĄ UŽ JO RIBŲ?

KAS „GESINA GAISRUS“ IR RANDA TRŪKSTAMAS „DĖLIONĖS DETALES“?

KAIP IŠ TIESŲ VEIKSMINGAI ADMINISTRUOTI ORGNIZACIJĄ IR JAUSTIS ČIA ŠEIMININKU (-E)?

Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE

Keleto užduočių atlikimas iš karto, sklandus darbo  organizavimas ir įmonės įvaizdžio kūrimas, profesionalus įmonės atstovavimas ir komunikacijos užtikrinimas, klientų bei tiekėjų priėmimas ir aptarnavimas, sudėtingų situacijų numatymas ir suvaldymas, darbas su skirtingais ir skubančiais žmonėmis – tai išugdomi įgūdžiai, tačiau kaip dirbti, jeigu visa tai vyksta vienu metu?…

2024 BALANDŽIO 11 D.

Seminaras skirtas tiems, nuo kurių priklauso sklandus darbo organizavimas ir atmosfera  – biuro administratoriams ir administratorėms, klientų aptarnavimo specialistams, vadybininkams, padalini7 vadovams ir kt..
  • Šio aktyvaus seminaro – treniruočių metu bus mokoma, kokiomis priemonėmis:
  • nustatyti prioritetus ir optimizuoti  darbą?
  • tvarkytis su keliais nurodymais tuo pačių metu?
  • išlaikyti asmeninį ir įmonės įvaizdį, valdyti žodžius ir kūno kalbą?
  • išvengti įtampos ir suvaldyti kolektyvo emocijas?  

 MOKYMO TEMOS: :

Kaip nustatyti prioritetus ir optimizuoti  darbą?

  • Tikslų formulavimas ir operatyvumo užtikrinimas.
  • Tikslus informavimas. Kiek laiko reikia paskleisti informacijai biure? Kaip nesiblaškyti ir susikoncentruoti darbui?

Kaip tvarkytis su keliais nurodymais tuo pačiu metu?

  • Efektyvus darbas, kai keli vadovai – „ant galvos“, o šalia – dar eilė klientų ir kasdienių pareigų.
  • „Gaisrų gesinimas“: kaip dalykiškai reaguoti į kitų emocijas?
  • Kaip greičiau gauti sprendimą / atsakymą iš neturinčio laiko asmens?

Kaip išlaikyti asmeninį ir įmonės įvaizdį, valdyti žodžius ir kūno kalbą? Sudėtingų bendravimo biure situacijų valdymas.

  • Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
  • Kaip užkirsti kelią gandams?
  • Kaip paskatinti grįžti prie darbo laiko gaišintojus?
  • Kaip dirbti su “kankiniais” ir “žvaigždėmis”?

Argumentavimas ir atsakymas į prieštaravimus.

  • Nepalankios informacijos pateikimas.
  • Pasipriešinimo pokyčiams įveikimas.
  • Kaip susilaikyti nuo nuolaidų darymo?

 Kūno kalbos valdymas.

  • Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį?
  • Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas?
  • Savo pozicijos išlaikymas ir pozityvus “ne” pasakymas.
  • Kaip elgtis suklydus?

Kaip išvengti įtampos ir suvaldyti kolektyvo emocijas?

  • Asmeninės įtampos valdymas. “Greitoji pagalba” – praktiški metodai, kurie padeda darbe.
  • Dėmesio koncentravimo ir minčių valdymo būdai sudėtingose situacijose.
  • Stresinių situacijų darbe analizė bei sprendimas.
  • Kaip „užkrėsti“ biurą gera nuotaika?
  • Perdegimo sindromas ir būdai su juo kovoti.

DARBOTVARKĖ :

  • Užsiėmimų trukmė ir laikas  6 ak val. 
  •   9.00 – 10.30 mokymai
  •      10.30-10.45 pertrauka
  • 10.45-12.15 mokymai
  •     12.15 – 13. 00  pietų pertrauka
  • 13.00 – 14. 30 mokymai
  • MOKYMŲ KAINA: 135 EUR (pvm netaikomas)
MOKYMŲ VIETA:  nuotolinis  prisijungimas realiuoju laiku naudojant ZOOM programą,  


     žr. daugiau : VISOS MOKYMŲ PROGRAMOS

Pasidalinkite renginiu!

 

 

2024-04-11 @ 09:00 AM iki
2024-04-11 @ 02:00 PM
 

 Vieta

Online event
 

Įvykių tipai