IŠ SPECIALISTO Į VADOVUS

Atverta diena

IŠ SPECIALISTO Į VADOVUS

autorius Atverta diena
2152 2152 people viewed this event.

2023m. LAPKRIČIO 14 D.

VADOVO VEIKLOS PRIORITETAI IR ĮGŪDŽIAI

Pradedantieji, įprastai iš specialisto pozicijos pakilę vadovai neretai būna vadinamojo „žaidžiančio trenerio“ tipažo – kai komandai kas nors nepavyksta, tokie vadovai įprastai imasi iniciatyvos ir viską padaro patys. Kalbėtis su komandos nariais ir aiškintis nesėkmių priežastis – ganėtinai sudėtingas ir pastangų reikalaujantis procesas, tad išspręsti problemą savarankiškai jiems atrodo greičiau ir paprasčiau.   Kiti du tipažai – direktyvusis ir ugdantysis vadovai.

          Pirmasis (direktyvusis) aiškiai apibrėžia savo poziciją ir duoda darbuotojams aiškius nurodymus. Šiuo atveju darbuotojams svarbu tinkamai reaguoti ir paklusti.

          O štai ugdantysis vadovas veikia priešingai – užuot pateikęs atsakymus, jis siekia rasti geriausią sprendimą įtraukdamas komandos narius ir bandydamas atskleisti kiekvieno iš jų potencialą

Kad ir kokie būtų mūsų įsitikinimai ir nuomonė, nė vienas iš minėtųjų vadovų tipažų nėra nei geresnis, nei blogesnis, nes vadovo pozicija priklauso nuo to, kokie lūkesčiai įmonei ar joje vyraujančiai kultūrai yra keliami. Pavyzdžiui, kariuomenėje ar greitosios pagalbos skyriuje reikia greitos reakcijos ir gebėjimo priimti sprendimus, todėl šiose srityse neišvengiamai būtinas lyderis – direktyvusis vadovas.

Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE

NAUDA: po seminaro kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Geriau pažins save ir savo stipriąsias puses, kaip vadovų.
  • Sužinos, kaip galima sėkmingiausiai panaudoti komandos potencialą.
  • Mokės apibrėžti ir komunikuoti tikslus skirtingų kompetencijų pavaldiniams.Išmoks deleguoti darbus.
  • Gebės tinkamai apibrėžti savo funkcijas ir gerinti komunikaciją komandoje.
  • Sužinos, kaip didinti sutelktumą, skatinti bendradarbiavimą.Patirs, kaip skatinti tarpusavio pasitikėjimą ir pagalbą.
  • Išmoks konstruktyviai spręsti nesutarimus, kurti veiklai palankią atmosferą.

MOKYMŲ PROGRAMA:

VADOVO AUTORITETO IR STATUSO KŪRIMAS

  • Individualaus vadovavimo testas
  • Testo rezultatų aptarimas
  • Garsių lyderių klaidos: S. Finkelstein tyrimo rezultatai ir išvados.
  • Puikybės pavojus.
  • Praktinė užduotis: Vadovo kūno kalba. „Kietas“ ir „minkštas“ vadovas – praktikoje.
  • Praktinė užduotis. Vadovavimo įgūdžiai – kuriuos treniruoti?

DELEGAVIMO GŪDŽIŲ TOBULINIMAS

  • Praktinė užduotis: pasiruošiame, kaip atsakyti į pavaldinių replikas – „atsisakymus“, „pasiteisinimus“.
  • Mokomės, kaip pareikalauti atlikti taip vadinamus „papildomus“ darbus, kurių „nepriklauso daryti“?

LYDERIAVIMAS ir MOTYVAVIMAS – PRAKTIKOJE: veiksminga komunikacija, tikslų formulavimas ir grįžtamasis ryšys

  • Tikslų formulavimas pagal „SMART“ kriterijus. Individualus testas.
  • Tikslo supratimo trukdžiai ir jų išvengimas.
  • Praktinė užduotis. Dalinimasis ir keitimasis informacija..
  • Praktinės užduoties aptarimas, analizė, apibendrinimas. Seminaro vedėja pateikia bendro darbo ir atskirų komandos narių darbo analizę, aptaria dalinimosi informacija kliūtis ir delegavimo „spragas“ konkrečiu atveju.
  • Apibendrinimas ir išvados apie informacijos „neužstrigimo“ galimybes bei grįžtamojo ryšio svarbą.
  • Veiksmų planas: ką konkrečiai pritaikysime savo darbe?

KONFLIKTŲ SPRENDIMAS. KONFLIKTŲ PRIEŽASTYS

  • Skirtingų žmonių (klientų, kolegų) tipų valdymas. Pvz.: arogantiškas, priekabus, plepus, piktas, suirzęs, priekabus, nuolat vėluojantis.
  • Konflikto sprendimo modelis.
  • Asmeninio konfliktų sprendimo stiliaus nustatymas. Individualus testas.
  • Konfliktų sprendimas
  • Kaltinimo situacijos: konstruktyvūs ir rizikingi veiksmai.
  • Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas “ne” pasakymas, kai pateikiamos pretenzijos, kurių negalima patenkinti.
  • Konfliktų sprendimas kolektyve.
  • Konstruktyvus pagyrimas ir kritika: kaip pateikti prašymą / reikalavimą / kritiką / išsakyti nepasitenkinimą ir pagyrimą?
  • „DESK SISTEMA“. Kaip išvengti konfrontacijos ir gerinti tarpusavio santykius?

  1. Užsiėmimų trukmė ir laikas:  6 akad.val
  2. Kaina vienam dalyviui:  139 EUR  (PVM netaikomas)  
  • MOKYMŲ VIETA: viešbutis CORNER
  •  
  • DARBOTVARKĖ:
  • 9.00 – 10.30 mokymai
  •      10.30 – 10. 45  pietų pertrauka
  • 10.45 – 12. 15 mokymai
  •      12.15-12.50  pietų pertrauka viešbučio restorane
  • 12.50-14.20 mokymai
  •  


  žr. daugiau : VISOS MOKYMŲ PROGRAMOS

 

 

2023-11-14 @ 09:00 AM iki
2023-11-14 @ 04:00 PM
 

 Vieta

 

Įvykių tipai