DARBAS SU SUDĖTINGAIS ASMENIMIS IR KONFLIKTŲ VALDYMAS

Atverta diena

DARBAS SU SUDĖTINGAIS ASMENIMIS IR KONFLIKTŲ VALDYMAS

autorius Atverta diena
1227 1227 people viewed this event.

2023 m. GEGUŽĖS 10 D.

Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE


TIKSLAS:   Gebėjimas tinkamai valdyti bendravimą su įvairiais, kartais sudėtingais, asmenimis ir spręsti kylančius konfliktus, kurti neproduktyvių konfliktų prevenciją ir konstruktyvių diskusijų, pagarbių atsakymų kultūrą pozityviai įtakoja darbuotojų ir klientų pasitenkinimą, aptarnavimo kokybę, įsitraukimą į veiklas, kūrybiškumą, orientaciją į sprendimų paiešką bei mažina streso lygį. Konfliktų ir stresinių situacijų vengimas bei negebėjimas jų tinkamai spręsti, pagrįstai ir pagarbiai, maloniai komunikuoti su klientais, lemia organizacijos materialinius ir psichologinius nuostolius. Kokių žinių bei įgūdžių reikia norint tinkamai bendrauti tiek raštu, tiek telefonu su įvairias, kartais sudėtingais, asmenimis ir spręsti kylančius konfliktus? Kaip bendrauti, atsakyti taip, kad kreipęsis žmogus pasijaustų išgirstas, net jei gavo neigiamą atsakymą? Apie tai šis seminaras.

NAUDA

  • Išmoks tinkamai reaguoti situacijose bendraudami su skirtingų sudėtingų tipų asmenybėmis.
  • Susipažins su konfliktų elementais ir jų sprendimo strategijomis.
  • Gebės pasirinkti efektyviausią konflikto sprendimo strategiją konkrečioje situacijoje.
  • Įgis žinių ir pagrindinių konflikto sprendimo įgūdžių.
  • Įgis gebėjimų valdyti įtampą ir stresą konflikto metu ir po jo.

PAGRINDINĖS MOKYMO TEMOS

1.Žmonių lūkesčiai kreipiantis į jūsų įstaigą. Kaip į juos atliepti mažinant konflikto tikimybę?
2. Konflikto anatomija: elementai, priežastys, raida.
3. Konfliktų sprendimo strategijos.
4. Nepasiduoti konflikto provokacijai.
5. Ko reikia kokybiškam susikalbėjimui su klientais?
6. Atsakymų klientams raštu subtilybės: teisingai, korektiškai ir žmogiškai.
7. Bendravimo telefonu ypatumai.
8. Dažniausiai pasitaikantys sudėtingų asmenybių tipai ir kaip su jais konstruktyviai bendrauti.
9. Asmeninio požiūrio ir savo emocijų suvokimo svarba konflikto prevencijai ir sprendimui.
10 Streso įveikimo technikos konflikto metu ir po jo.

——————————————————————————————————————-

DARBOTBARKĖ:

  • 9:00 – 10:30 Mokymų sesija (2 akad. val)
  • 10:30 – 10:45 Pertrauka
  • 10:45 – 12:15  Mokymų sesija (2 akad. val.)
  • 12.15-13.00 Pietų pertrauka
  • 13.00-14.30  Mokymų sesija (2 akad. val.)

——————————————————————————————————————

KAINA vienam dalyviui:  125 eur (el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta)

NERIBOTAS PRISIJUNGIMAS 450 EUR

MOKYMŲ FORMA: nuotolinis prisijungimas realiuoju laiku naudojant ZOOM programą,  

Pasidalinkite renginiu!

 

 

2023-05-10 @ 09:00 AM iki
2023-05-10 @ 02:00 PM
 

 Vieta

Online event
 

Įvykių tipai