KOVO 24d
Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE
NAUDA DALYVIAMS:
- Sugebėjimas valdyti nerimą ir stresą parduodant
- Sugebėjimas planuoti pardavimo pokalbį
- Sugebėjimas sukurti palankų dalykinį santykį su klientais
- Sugebėjimas išsiaiškinti kliento poreikius
- Sugebėjimas parduoti papildomai
- Sugebėjimas gauti reikiamą kliento įsipareigojimą
- Sugebėjimas atsakyti į kliento pretenzijas
MOKYMŲ PROGRAMA:
Pozityvus santykis su klientu (Aš OK, tu OK) modelis. Kaip išlaikyti savigarbą ir pagarbą klientui
Pardavimo telefonu modelis
Pokalbio etapas I Pasisveikinimas, prisistatymas, intriga, skambučio tikslo formuluotės, leidimas tęsti pokalbį.
Pokalbio etapas II Poreikio išsiaiškinimas ir santykio formavimas (per follow-up skambučius), sutarimas dėl sekančio veiksmo, kliento įsipareigojimo gavimas, užsakymo priėmimas, papildomas pardavimas (up\cross selling).
Įtakojimo technikos, padedančios lengviau užbaigti sandorį.
Pokalbio etapas III Pokalbio įprasminimas \ atsisveikinimas
Sudėtingų ir konfliktinių situacijų valdymas. Tipiškos klientų pretenzijos ir kaip į jas atsakyti
Pokalbio telefonu algoritmo sudarymas (pagal skirtingus pokalbio tikslus)
Namų darbų užduoties formulavimas
Mokymo metodai: Teorinių modelių pristatymas, interaktyvi paskaita, dalyvių atvejų analizė, modeliuotos vaidmenų užduotys, vaizdo grįžtamasis ryšys.
Užsiėmimų trukmė ir laikas: 6 ak.val.
9:00 – 11:00 Mokymų sesija
11:00 – 11:20 Pertrauka
11:20 – 13:30 Mokymų sesija
Kaina organizacijai : neribotas dalyvių skaičius 600 EUR (el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta)
Kaina 1 dalyviui : 95 EUR
Vidiniai mokymai: 990 EUR
MOKYMŲ FORMA: nuotolinis prisijungimas realiuoju laiku naudojant ZOOM programą.
MOKYMUS VEDA: Lektorius Lauras Balaiša Verslo administravimo magistras baigęs mokslus Lietuvos bei JAV universitetuose, Psichologijos akademijos absolventas. Coca-cola Bottlers marketingo vadovas, prekybos tinklo JYSK Lietuva steigėjas ir vadovas,. Turi virš 19 metų patirtį verslo ir valstybinių organizacijų konsultavime. Veda mokymus 25 temomis, yra sukūręs virš 20 mokymo programų ir metodikų, klientams siūlo mokymo programas adaptuotas pagal jų poreikius ir veiklos specifiką. Per metus vidutiniškai apmoko virš 1000 seminarų dalyvių. Specializuojasi pardavimų, derybų, įtakos, viešo kalbėjimo, susirinkimų valdymo srityse. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką „Teorija-Treniruotė-Taikymas“, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius. Seminarų dalyviai vertina Lauro gebėjimą įtraukti į dėstomo dalyko nagrinėjimą, pateikti iliustruojančius pavyzdžius ir palaikyti tiesioginį bendravimą. Šiuo metu Lauras dėsto Vilniaus universiteto TVM derybų ir įtakos darymo meną.
Pasidalinkite renginiu!