RIZIKOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE : KOKIA INFORMACIJA ASMENINĖJE PASKYROJE GALI PAKENKTI ORGANIZACIJOS REPUTACIJAI

Atverta diena

RIZIKOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE : KOKIA INFORMACIJA ASMENINĖJE PASKYROJE GALI PAKENKTI ORGANIZACIJOS REPUTACIJAI

autorius Atverta diena
504 504 people viewed this event.

BALANDŽIO 13D.

NAUDA DALYVIAMS:

Kokios rizikos kyla, kai darbuotojai pernelyg daug sau leidžia socialiniuose tinkluose, pvz., darbo metu keldami asmeninius postus ar komentuodami. Žodžiu, apie etišką elgesį socialiniuose tinkluose. Atrodo, kad čia – viskas aišku ir akivaizdu. Bet ateina nauji (jauni) žmonės, kuriems soc. tinklai yra neatsiejama gyvenimo dalis ir jie net nesupranta, kad nekaltas postas iš tiesų nėra toks jau nekaltas.

      Socialiniai tinklai kaupia duomenis apie tai, kuo domimės, ką veikiame ir su kuo bendraujame. Nors manome, kad ši infomacija yra asmeninė ir neturėtų rūpėti mūsų darbdaviui, taip nėra. Netinkami pranešimai jūsų paskyroje gali būti ne tik kliūtis gauti darbą ir bet priežastis būti atleistam. Kokios yra asmeninės ir profesinės komunikacijos ribos, kada asmeninis turinys socialiniuose tinkluose gali pakenkti jūsų ir darbdavio reputacijai ir kodėl?

APIE KĄ BUS KALBAMA:

  • Informacinio saugumo ir teisinė bazė socialiniuose tinkluose
  • Kokios yra asmeninės ir profesinės komunikacijos ribos?
  • Vizualinė kultūra ( ar mes kalbame ir vertiname vaizdais)
  • Kartų skirtumai- jų santykis su socialiniais tinklais. Moksliniai tyrimai
  • Memai – kaip tai paveiks mus po 20 metų
  • Kada asmeninis turinys socialiniuose tinkluose gali pakenkti Jūsų ir darbdavio reputacijai ir kodėl?
  • Kokią informaciją verta/neverta skelbti socialiniuose tinkluose siekiant sustiprinti asmeninį brendą?

        – ar tikrai socialiniai tinklai mūsų asmeninio gyvenimo dalia

        – ar galiu viešai koneveikti darbdavį

       – kaip mūsų elgesys sicialineje erdvėje veikia mūsų klientus: Klientai mus sieja su darbdaviu (moksliniai tyrimai ir įrodymai)

  • Socialinių tinkle turinio pavyzdžiai, kurie nepatinka darbdaviui.
  • Ar verta būti dalimi tuščios informacijos. Su kuo save tapatinu
  • Nerekomenduojamo turinio sąrašas
  • Ar tikrai asociacijas kurias kuriame viešoje erdvėje turi tolimesnę reikšmę mūsų gyvenime

Mokymo metodai:  interaktyvi paskaita, dalyvių atvejų analizė,

Užsiėmimų trukmė ir laikas: ak.val.  :     13:00 – 14:30 val. mokymų sesija           

 Kaina 1 dalyviui :   39 EUR

 Vidiniai mokymai neribotam dalyvių skaičiui Jūsų pasirinktu laiku: 700 EUR

  MOKYMŲ FORMA: nuotolinis prisijungimas realiuoju laiku naudojant ZOOM programą.


MOKYMUS VEDA: 

doc. dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė

Socialinių mokslų docentė, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų fakulteto dekanė. Lektorė nuolat veda viešus seminarus ir teikia konsultacijas protokolo, verslo etiketo, įvaizdžio formavimo ir dalykinės komunikacijos temomis, dėsto elgesio kultūrą, stalo serviravimą. Doc. dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė skelbia straipsnius populiarioje ir mokslinėje spaudoje Lietuvoje ir užsienyje, yra knygų apie etiketą ir vartojimo kultūrą autorė. Daug dėmesio seminaruose lektorė skiria psichologiniams aspektams, situacijų analizei, praktiniams pavyzdžiams. Lektorė taip pat skaitė paskaitas ir sėmėsi patirties Didžiojoje Britanijoje, Švedijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Austrijoje, Suomijoje, Slovėnijoje, Lenkijoje.

 

Pasidalinkite renginiu!

 

 

2021-04-13 09:00 iki
2021-04-13 14:00
 

 Vieta

 Nuotoliniai mokymai
 

Užsiėmimų trukmė

 

Naujienlaiškis

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir nepraleiskite naujausių artėjančių kursų.