KLIENTŲ IR INTERESANTŲ APTARNAVIMAS NUOTOLINIU BŪDU
2024m. VASARIO 15 D.
Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE
NAUDA: Ugdyti efektyvius klientų aptarnavimo nuotoliniu būdu įgūdžius
TEMOS:
- Pasiruošimas nuotoliniam darbui
- Tinkama nuotolinio darbo vieta ir jos aplinka. Darbuotojo išvaizda ir apranga.
- Nuotolinių susitikimų organizavimas per MS Teams.
2. Bendravimo su klientu/interesantu principai nuotoliniu būdu
- Pozityvus pirmasis įspūdis.
- Kalbos kultūra ir tikslumas: profesionalus darbuotojas: draugiškas ir mandagus, bet ne formalus ir familiarus.
3. Profesionalaus aptarnavimas telefonu
- Pokalbių telefonu struktūra.
- Teigiamas kliento nuteikimas. Kontakto užmezgimas.
- Rekomendacijos, kaip valdyti pokalbį telefonu.
Poreikių išsiaiškinimas bei tinkamas informacijos suteikimas
- Poreikių išsiaiškinimas. Efektyvaus klausymosi įgūdžių formavimas.
- Darbuotojo veiksmai; poreikius atitinkančios informacijos suteikimas ir sprendimo siūlymas.
4. Įtaigus paslaugos / informacijos pristatymas klientui
- Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą? Žmonių elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas.
- Reprezentacinės sistemos (VAKd).
5. Išskirtinės klientų aptarnavimo situacijos
- Kaip elgtis konfliktinėje situacijoje? Klientų reakcijos į aptarnavimą, netinkami darbuotojo veiksmai.
- Darbe pasitaikančių situacijų analizė bei rekomendacijų pateikimas.
KAINA 1 DALYVIUI 99 EUR (pvm netaikomas) (el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta)
- MOKYMŲ VIETA: nuotolinis prisijungimas realiuoju laiku naudojant ZOOM programą
- Trukmė: 4-5 akad.val.
- 13,00 -14.30 val. mokymai
- 14.30 -14.45 pertraukėlė
- 14.15 16.15val. mokymai
- 16.15-17 Jūsų klausimai, situacijos
Mokymus veda – informacijos teirautis info@atvertadiena.lt