KAIP SULAIKYTI GERĄ DABUOTOJĄ NUO IŠĖJIMO
Kaip “sulaikyti” gerą darbuotoją nuo išėjimo? Ką galime padaryti jau dabar, kad mūsų geriausi darbuotojai liktų dirbti kartu?
Kaip pasiekti, kad mūsų kolegų nesuviliotų kitų įmonių pasiūlymai?
Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE
GRUODŽIO 11 D.
SKIRTA: įmonių, organizacijų darbuotojų HR specialistams ir įvairių lygių vadovams
NAUDA: Kiek laiko, energijos, nervų ir finansų kainuoja naujo darbuotojo radimas.
Tai mokymai apie tai, kaip jausti pulsą organizacijoje, kada ir kaip sulaikyti darbuotoją, kada paleisti.
Kaip formuoti darbuotojų rezervą.
PROGRAMA:
1. Kodėl ir kokiais būdais verta „sulaikyti“ geriausius darbuotojus?
-
Kodėl verta „sulaikyti“? Paskaičiuokime, kiek laiko, energijos, rizikos ir eurų kainuos naujo darbuotojo atranka ir apmokymas?
-
Kuo anksčiau pastebi, tuo lengviau užkirsti tam kelią. Ženklai, rodantys, kad darbuotojui „kažkas ne taip“.
-
„Atsarginiai“ Jūsų reakcijos į norą išeiti iš darbo tikslai.
-
Darbuotojo „sulaikymo“ pokalbio struktūra. Konkrečios frazės, kurios sukelią abejones dėl naujo darbo. „Psichologinės sutarties“ samprata.
2. Personalo strategijos vaidmuo. Kiek gali padėti personalo strategija talentų išlaikymui?
-
Personalo strategija: kas ją kuria, kiek ji yra vieša ir kiek ji padeda „sulaikyti“ talentus?
-
Strategija „Iki“ informavimo apie norą išeiti iš darbo.
-
Strategija „Po“ darbuotojo informavimo apie ketinimą išeiti iš darbo.
3. Rekomenduojamos vadovo reakcijos į darbuotojo prašymus ir lūkesčius (pakelti pareigose, padidinti atlyginimą, suteikti daugiau laisvės)
Pokalbio valdymas skirtingose situacijose:
-
Kaip reikėtų elgtis, kai girdite lūkesčius, kuriuos galime patenkinti.
-
Savo pozicijos išlaikymas, kai girdite norus, kurių šiuo laikotarpiu negalime patenkinti.
-
Kaip elgtis galimai padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”.
-
kaip veiksmingai išsakyti darbuotojo lūkesčius neatitinkančią informaciją?
Ir kitos dalyviams aktualios situacijos, kaip ne pinigais motyvuoti darbuotojus pokalbio metu.
4. Personalo strategijos nauda talentų išėjimo iš darbo prevencijai.
-
Kaip suderinti darbuotojų ir įmonės lūkesčius?
-
Kaip užtikrinti, kad, išėjus puikiam darbuotojui, jis norėtų sugrįžti?
-
Veiksmų planai.
Kaina vienam dalyviui: 139 eur (el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta)
- Laikas:
- 11 -12.30 val.
- PIETŪS
- 13.00-14.30 val.
- PERTRAUKA
- 14.45-16.15 val
MOKYMŲ FORMA: VIEŠBUTIS CORNER
MOKYMUS VEDA: Lektorė Aistė Mažeikienė Praktikė, 21 metus konsultuoja organizacijas. 9 metus dirbusi atrankų ir „galvų medžioklės“ įmonėse, paruošusi klientų aptarnavimo standartus ir įrankius atskiroms organizacijoms bei mokiusi organizacijų vadovus bei specialistus (pvz. „Mobiliųjų telefonų techninis centras“, „Bendrasis pagalbos centras“, VMI, Lietuvos Policija, UAB „Felit“ (IKEA Lietuva), „Baltic Ground Services“, AB „Žemaitijos pienas“, „Venipak“, „Transcome“ ir kt. Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų, veda mokymus personalo valdymo, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, asmeninio augimo ir kt. temomis. Nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus, dalyvauja mokymo efektyvumo vertinime. Šalia verslo patirties, dėsto “Teisės psichologiją”, „Juridinę retoriką“, „Vadovavimo psichologiją“ privačiame universitete.
ATSILIEPIMAI :
,, Laba diena, Ačiū už mokymus. Labai patiko lektorė Aistė – absoliuti profesionalė, charizmatiška ir talentinga! “‘
Pagarbiai Sonata Venčkauskienė
Partner UAB „Informacinės konsultacijos“
******************************
,,Sveiki, Dėkoju. Mokymai iš tiesų labai įdomūs ir naudingi su tam tikrais pastebėjimais, į kuriuos kartais neatkreipi dėmesio.”
Pagarbiai, Roberta Bukšnytė Personalo atrankų konsultantė www.contactus.lt
******************************
Pasidalinkite renginiu!