SISTEMINIAI KLAIDŲ MAŽINIMO METODAI IR STRATEGIJOS. Žmogiškųjų klaidų mažinimas darbe

Atverta diena

SISTEMINIAI KLAIDŲ MAŽINIMO METODAI IR STRATEGIJOS. Žmogiškųjų klaidų mažinimas darbe

autorius Atverta diena
748 748 people viewed this event.

Lapkričio 26d.

Kodėl darome klaidas?  Ar Jums teko kada pamiršti išsiųsti svarbų el.laišką, suklysti rengiant dokumentus ar neteisingai suprasti Jums pavestą užduotį?

Vakar Jūsų kolega vėl suklydo atlikdamas kasdieninį paprastą darbą? Jūs, tikėtina, palaikėte jį  neabejotinai neatsakingu ir išsiblaškiusiu. Ar Jūs padarytumėte klaidą būdami bendradarbio vietoje? Jeigu ne, tai tuomet, kuo Jūs esate toks ypatingas? Jei taip, ką tuomet reiktų padaryti, kad išvengtumėte klaidos?   Daryti klaidas yra žmogiška, tačiau klaidų pasekmės, kurias padarome kasdieniniame gyvenime ir organizacijoje reikšmingai skiriasi. Jūsų asmeninės nesėkmės sukelia problemų dažniausiai tik Jums patiems. Tuo tarpu dėl darbuotojų kaltės atsiradę defektai, rėžimų pažeidimai, klaidos skaičiavimuose, brėžiniuose, pagaliau darbų saugos taisyklių nesilaikymas organizacijose gali iššaukti didžiulius finansinius nuostolius, žalą reputacijai, nelaimingus atsitikimus ir prastus komandos kultūrinius aspektus ir pan.

NAUDA:  Praktinio seminaro metu:

  • Jūs būsite supažindinti su civilinėje aviacijoje taikomu lengvai suprantamu žmogiškų klaidų klasifikavimu, pavyzdžiais ir organizacinių priemonių rinkiniu joms išvengti.
  • Suprasite, kokia strategija ir paprastos priemonės padėjo Švedijos saugaus eismo tarnybai per 20 metų drastiškai sumažinti vairuotojų klaidas ir tapti saugiausia kelių eismo valstybe Pasaulyje.
  • Gilesniam seminaro medžiagos įsisavinimui išbandysite JAV medicinos įstaigose naudojamą praktinį metodą, kuris atskleidžia klaidas dėl netinkamos komunikacijos.
  • Stebėsite ir atliksite dešimtį praktinių užduočių, kurios Jums padės perprasti klaidų psichologinę prigimtį ir reikšmingą supančios aplinkos poveikį. Turėsite unikalią galimybę savo akimis išvysti, kaip gimsta klaidos ir sužinoti, kokių priemonių reiktų imtis siekiant užkirsti joms kelią.
  • Prisijunkite prie jau užsiregistravusių seminaro dalyvių, jei norite sužinoti:
  • Kas kaltas dėl klaidos: pats darbuotojas ar aplinka?
  • Kokias klaidas daro tik patyrę savo srities žinovai?
  • Kurie darbuojai labiau linkę nusižengti?
  • Kodėl kartais patys geriausi darbuotojai padaro pačias didžiausias klaidas?
  • Kokie išoriniai ir vidiniai faktoriai iššaukia klaidą?
  • Kokių nuostatų privalo laikyti organizacija, siekdama mažinti klaidas?
  • Ar organizacinė kultūra įtakoja klaidų ir pažeidimų skaičių?
  • Kodėl nepaisant įspėjimų ar griežtų bausmių organizacijose nuolat kartojasi klaidos?
  • Kaip sumažinti klaidas administraciniame darbe, paslaugų teikimo grandyje?
  • Kokių pirmųjų žingsnių imtis siekiant sumažinti klaidas darbe ir namuose?

PAGRINDINĖS MOKYMO TURINYS: 

  • Žmogiškųjų klaidų priežasties šaltinis remiantis vakarietiška samprata.
  • Klaidų kaltininkas: darbuotojas ar aplinka?
  • Bausmės ir įspėjimai kaip klaidų mažinimo būdas.
  • Dvi žmogaus psichikos sistemos lemiančios skirtingo pobūdžio nesėkmes: automatinė ir reikalaujanti pastangų.
  • Žmogiškųjų klaidų kilmė: organizaciniai faktoriai, darbo aplinka, netinkami veiksmai.
  • Uždelstos ir nematomos klaidų priežastys.
  • Klaidų ir nusižengimų tipologija ir jų pavyzdžiai.
  • Priežastys nulemiančios žmogiškąsias klaidas.
  • Priemonės žmogiškosioms klaidoms išvengti.

 ————————————————————————————————————————————————————— 

  • Kaina vienam dalyviui:  125 eur (el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta
  • Vidiniai mokymai 1400 eur (0 pvm)

  • Laikas 
  • 10.00 – 12.00 mokymai
  • 12.00 – 12. 45 pietūs
  • 12.45 – 15. 15 mokymai
  •     
  MOKYMŲ FORMA:   nuotoliu


 

Pasidalinkite renginiu!

 

 

2021-11-26 09:00 iki
2021-11-26 14:00
 

 Vieta

 Nuotoliniai mokymai
 

Užsiėmimų trukmė

 

Naujienlaiškis

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir nepraleiskite naujausių artėjančių kursų.