BENDRAVIMAS TELEFONU IR ELEKTRONINIU PAŠTU – POZITYVAUS ĮVAIZDŽIO IR EFEKTYVIOS KOMUNIKACIJOS GARANTAS. KONTAKTO PALAIKYMAS SU EMOCIŠKAI SUDĖTINGAIS ŽMONĖMIS

Atverta diena

BENDRAVIMAS TELEFONU IR ELEKTRONINIU PAŠTU – POZITYVAUS ĮVAIZDŽIO IR EFEKTYVIOS KOMUNIKACIJOS GARANTAS. KONTAKTO PALAIKYMAS SU EMOCIŠKAI SUDĖTINGAIS ŽMONĖMIS

autorius Atverta diena
794 794 people viewed this event.

LAPKRIČIO 25 D.

 PROGRAMA:

  1. Bendrieji bendravimo telefonu aspektai etiketo požiūriu
  • Skambučio laikas
  • Atsiliepimo būdai
  • Skambučio peradresavimas
  • Kai negalime atsiliepti
  • Skambutis prie svečių
  • Profesionalumą/neprofesionalumą demonstruojantis bendravimas
  1. Kalbėjimo technika telefoninio pokalbio metu
  • Pozityvus savęs ir įmonės pateikimas
  • Kalbos spąstai
  • Klientų klausymas, įsiklausymas, paskatinimas kalbėti
  • Perfrazavimas. Praktinė užduotis
  • Ką daryti kai mus kaltina?
  • Kada ir kodėl sunku padėkoti už skambutį?
  • Kaip įveikti prieštaravimus. Kalbėjimo technikos. Praktinė užduotis

III. Elektroninis susirašinėjimas

  • Reikalavimai elektroninio laiško rašymui
  • Per kiek laiko būtina atsakyti ir kodėl būtina
  • Specialiųjų ženklų naudojimas
  • Verslo žinių elektroninėje erdvėje kūrimas.
  1. Vidinė komunikacija, bendravimas ir bendradarbiavimas

Kliento poreikio išaiškinimas. Gebėjimas užduoti reikiamus klausimus

Pokalbio su klientu valdymas: aktyvus klausymas, supratimas, savo minčių dėstymas, pozityvių frazių formulavimas

  1. Bendravimo trukdžiai: skirtingi požiūriai, kaltinimai, konfliktai
  2. Kontakto palaikymas su emociškai sudėtingais žmonėmis.

Užsiėmimų trukmė ir laikas:  ak.val.

                9:00 – 11:00 Mokymų sesija

                 11:00 – 11:20 Pertrauka

                 11:20 – 13:00 Mokymų sesija

MOKYMŲ KAINA :  99 EUR

 

 

Pasidalinkite renginiu!

 

 

2021-11-25 09:00 iki
2021-11-25 13:00
 

 Vieta

 Nuotoliniai mokymai
 

Užsiėmimų trukmė

 

Naujienlaiškis

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir nepraleiskite naujausių artėjančių kursų.