
BENDRAVIMAS TELEFONU IR EL.PAŠTU – POZITYVAUS ĮVAIZDŽIO IR EFEKTYVIOS KOMUNIKACIJOS GARANTAS. KONTAKTO PALAIKYMAS SU EMOCIŠKAI SUDĖTINGAIS ŽMONĖMIS
Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE
RUGSĖJO 13 D.
MOKYMO TEMOS:
-
Susipažinkime… Bendravimas mano darbe, jo tikslai ir situacijos…
-
Pozityvus įvaizdis ir efektyvi komunikacija – tai vieni dažniausių, bet ne vieninteliai komunikacijos tikslai. Komunikacijos tikslų konkrečiose situacijose suvokimas ir įsisąmoninimas – svarbi komunikacijos dalis bendravimo būdo ir stiliaus pasirinkimui. Bendravimas laiškais, telefonu ar/ir “gyvas” bendravimas. Kodėl vieniems žmonėms patogiau vienaip, o kitiems kitaip? Trūkumai ir privalumai, jei turime galimybę pasirinkti…
-
Etiketas ir psichologiniai bendravimo dėsningumai. Kodėl ne visuomet etiketo žinojimas padeda pasiekti bendravimo tikslus? Ir dėl ko tuomet dalykiniame bendravime etiketo laikytis yra naudinga?
-
Bendrieji bendravimo telefonu aspektai etiketo požiūriu: skambučio laikas, atsiliepimo būdai, ką daryti kai negaime atsiliepti, peradresavimas ir pan. … Bendravimas telefonu su klientais atsižvelgiant į klientų aptarnavimo standartus.
-
Bendrieji el. susirašinėjimo aspektai: etiketas, atsižvelgimas į psichologinius dėsningumus ir klientų standartus.
-
Pozityvi kalba.
-
Kalbėjimo technikos telefoninio pokalbio metu. Pokalbio elementai. Pagrindiniai dalykinio bendravimo įgūdžiai ir įpročiai: pagarbaus santykio palaikymas, klausymas ir girdėjimas, kalbėjimas ir informacijos pateikimas, klausimų uždavimas ir domėjimasis, grįžtamojo ryšio davimas ir gavimas.
-
Bendravimas ir bendradarbiavimas. Į dialogą orientuotas bendravimas – abipusiai naudingų tikslų siekimui, siekiant susitarimo.
-
Įtampą keliančios situacijos komunikacijoje: skirtingi požiūriai, kaltinimai, konfliktai ir kt..
-
Konfliktinių situacijų prevencijai – pagrindinių dalykinio bendravimo įgūdžių naudojimas. Situacija jau susiklostė? Priešistorės įsivertinimas…
-
Nepatenkinti klientai. Pokalbio eiga susidūrus su kaltinimais ir nepasitenkinimu.
-
Emociškai sudėtingi žmonės, jiems būdingi elgesio ir mąstysenos įpročiai. Kontakto palaikymas su agresyviai ir neadekvačiai reaguojančiais asmenimis.
-
Savo emocijų valdymas įtampą keliančiose situacijose ir po jų.
- DARBOTVARKĖ :
- 9 -10.30 val.
- pertrauka
- 10.45 -12.15 val.
- pietūs
- 13.00 -14.30 val.
- MOKYMŲ KAINA: 125 EUR zoom
- 139 EUR viešbutyje Corner VILNIUS ( maitinimas įskaičiuotas)
MOKYMŲ FORMA: viešbutis /arba nuotolinis prisijungimas realiuoju laiku naudojant ZOOM programą
Pasidalinkite renginiu!