IŠ SPECIALISTO Į VADOVUS : ESI LYDERIS? PAŽIŪRĖK, KAS SEKA PASKUI TAVE

Atverta diena

IŠ SPECIALISTO Į VADOVUS : ESI LYDERIS? PAŽIŪRĖK, KAS SEKA PASKUI TAVE

autorius Atverta diena
700 700 people viewed this event.

PASIŪLYMAS VIDINIAMS MOKYMAMS – JŪSŲ PASIRINKTU LAIKU

VADOVO VEIKLOS PRIORITETAI IR ĮGŪDŽIAI

NAUDA: po seminaro kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Geriau pažins save ir savo stipriąsias puses, kaip vadovų.
  • Sužinos, kaip galima sėkmingiausiai panaudoti komandos potencialą.
  • Mokės apibrėžti ir komunikuoti tikslus skirtingų kompetencijų pavaldiniams.Išmoks deleguoti darbus.
  • Gebės tinkamai apibrėžti savo funkcijas ir gerinti komunikaciją komandoje.
  • Sužinos, kaip didinti sutelktumą, skatinti bendradarbiavimą.Patirs, kaip skatinti tarpusavio pasitikėjimą ir pagalbą.
  • Išmoks konstruktyviai spręsti nesutarimus, kurti veiklai palankią atmosferą.

MOKYMŲ PROGRAMA:

  • VADOVO AUTORITETO IR STATUSO KŪRIMAS
Garsių lyderių klaidos: S. Finkelstein tyrimo rezultatai ir išvados. Puikybės pavojus.  Individualaus vadovavimo testas
Testo rezultatų aptarimas.  Praktinė užduotis: Vadovo kūno kalba. „Kietas“ ir „minkštas“ vadovas – praktikoje.
Praktinė užduotis. Vadovavimo įgūdžiai – kuriuos treniruoti?
  • DELEGAVIMO ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMAS
Praktinė užduotis: pasiruošiame, kaip atsakyti į pavaldinių replikas – „atsisakymus“, „pasiteisinimus“.
Mokomės, kaip pareikalauti atlikti taip vadinamus „papildomus“ darbus, kurių „nepriklauso daryti“?
  • LYDERIAVIMAS ir MOTYVAVIMAS – PRAKTIKOJE: veiksminga komunikacija, tikslų formulavimas ir grįžtamasis ryšys
Delegavimo treniruotė: tikslų formulavimas pagal „SMART“ kriterijus. Individualus testas.
Praktinė užduotis. Dalinimasis ir keitimasis informacija..
Tikslo supratimo trukdžiai ir jų išvengimas. Praktinės užduoties aptarimas, analizė, apibendrinimas. Seminaro vedėja pateikia bendro darbo ir atskirų komandos narių darbo analizę, aptaria dalinimosi informacija kliūtis ir delegavimo „spragas“ konkrečiu atveju. Apibendrinimas ir išvados apie informacijos „neužstrigimo“ galimybes bei grįžtamojo ryšio svarbą.   Veiksmų planas: ką konkrečiai pritaikysime savo darbe?
  • KONFLIKTŲ SPRENDIMAS. KONFLIKTŲ PRIEŽASTYS
Skirtingų žmonių (klientų, kolegų) tipų valdymas. Pvz.: arogantiškas, priekabus, plepus, piktas, suirzęs, priekabus, nuolat vėluojantis.
Konflikto sprendimo modelis.  Asmeninio konfliktų sprendimo stiliaus nustatymas. Individualus testas. Praktinė užduotis.
Konfliktų sprendimas .Kaltinimo situacijos: konstruktyvūs ir rizikingi veiksmai.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas “ne” pasakymas, kai pateikiamos pretenzijos, kurių negalima patenkinti. 
Konfliktų sprendimas kolektyve.
Konstruktyvus pagyrimas ir kritika: kaip pateikti prašymą / reikalavimą / kritiką / išsakyti nepasitenkinimą ir pagyrimą?
„DESK SISTEMA“. Kaip išvengti konfrontacijos ir gerinti tarpusavio santykius?

Kaina vidiniams  mokymams:  1100 eur 

 (el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta)
  MOKYMŲ FORMA: nuotolinis prisijungimas realiuoju laiku naudojant ZOOM programą.


MOKYMUS VEDA:  Lektorė Aistė Mažeikienė   Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų, 16 metų veda praktinius seminarus personalo valdymo, vadovavimo ir darbo komandoje organizavimo, bendradarbiavimo bei veiksmingos prezentacijos temomis. Šalia konsultavimo patirties, turi 9 metų darbuotojų atrankos ir tiesioginės paieškos patirtį. Privačiame universitete dėsto „Vadovavimo psichologiją“, „Teisės psichologiją“, „Bendravimo psichologiją“, „Retoriką“ ir „Kūrybinės gyvensenos komunikaciją“.

 

Pasidalinkite renginiu!

 

 

2021-08-31 09:00 iki
2021-08-31 14:00
 

 Vieta

 Nuotoliniai mokymai
 

Užsiėmimų trukmė

 

Naujienlaiškis

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir nepraleiskite naujausių artėjančių kursų.