IŠ SPECIALISTO Į VADOVUS

Atverta diena

IŠ SPECIALISTO Į VADOVUS

autorius Atverta diena
966 966 people viewed this event.

VADOVO VEIKLOS PRIORITETAI IR ĮGŪDŽIAI

NAUDA: po seminaro kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Geriau pažins save ir savo stipriąsias puses, kaip vadovų.
  • Sužinos, kaip galima sėkmingiausiai panaudoti komandos potencialą.
  • Mokės apibrėžti ir komunikuoti tikslus skirtingų kompetencijų pavaldiniams.Išmoks deleguoti darbus.
  • Gebės tinkamai apibrėžti savo funkcijas ir gerinti komunikaciją komandoje.
  • Sužinos, kaip didinti sutelktumą, skatinti bendradarbiavimą.Patirs, kaip skatinti tarpusavio pasitikėjimą ir pagalbą.
  • Išmoks konstruktyviai spręsti nesutarimus, kurti veiklai palankią atmosferą.

MOKYMŲ PROGRAMA:

VADOVO AUTORITETO IR STATUSO KŪRIMAS

  • Individualaus vadovavimo testas
  • Testo rezultatų aptarimas
  • Garsių lyderių klaidos: S. Finkelstein tyrimo rezultatai ir išvados.
  • Puikybės pavojus.
  • Praktinė užduotis: Vadovo kūno kalba. „Kietas“ ir „minkštas“ vadovas – praktikoje.
  • Praktinė užduotis. Vadovavimo įgūdžiai – kuriuos treniruoti?

DELEGAVIMO GŪDŽIŲ TOBULINIMAS

  • Praktinė užduotis: pasiruošiame, kaip atsakyti į pavaldinių replikas – „atsisakymus“, „pasiteisinimus“.
  • Mokomės, kaip pareikalauti atlikti taip vadinamus „papildomus“ darbus, kurių „nepriklauso daryti“?

LYDERIAVIMAS ir MOTYVAVIMAS – PRAKTIKOJE: veiksminga komunikacija, tikslų formulavimas ir grįžtamasis ryšys

  • Tikslų formulavimas pagal „SMART“ kriterijus. Individualus testas.
  • Tikslo supratimo trukdžiai ir jų išvengimas.
  • Praktinė užduotis. Dalinimasis ir keitimasis informacija..
  • Praktinės užduoties aptarimas, analizė, apibendrinimas. Seminaro vedėja pateikia bendro darbo ir atskirų komandos narių darbo analizę, aptaria dalinimosi informacija kliūtis ir delegavimo „spragas“ konkrečiu atveju.
  • Apibendrinimas ir išvados apie informacijos „neužstrigimo“ galimybes bei grįžtamojo ryšio svarbą.
  • Veiksmų planas: ką konkrečiai pritaikysime savo darbe?

KONFLIKTŲ SPRENDIMAS. KONFLIKTŲ PRIEŽASTYS

  • Skirtingų žmonių (klientų, kolegų) tipų valdymas. Pvz.: arogantiškas, priekabus, plepus, piktas, suirzęs, priekabus, nuolat vėluojantis.
  • Konflikto sprendimo modelis.
  • Asmeninio konfliktų sprendimo stiliaus nustatymas. Individualus testas.
  • Konfliktų sprendimas
  • Kaltinimo situacijos: konstruktyvūs ir rizikingi veiksmai.
  • Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas “ne” pasakymas, kai pateikiamos pretenzijos, kurių negalima patenkinti.
  • Konfliktų sprendimas kolektyve.
  • Konstruktyvus pagyrimas ir kritika: kaip pateikti prašymą / reikalavimą / kritiką / išsakyti nepasitenkinimą ir pagyrimą?
  • „DESK SISTEMA“. Kaip išvengti konfrontacijos ir gerinti tarpusavio santykius?

  1. Užsiėmimų trukmė ir laikas:  6 akad.val
  2. Kaina vienam dalyviui:  130 EUR  (PVM netaikomas)
  3. Kaina organizacijai su neribotu dalyvių prisijungimu: 500 EUR  (el. dalomoji medžiaga ir dalyvio pažymėjimai įtraukta)   
  • MOKYMŲ FORMA:
  • nuotolinis prisijungimas realiuoju laiku naudojant ZOOM programą / arba 
  • dalyvavimas kontaktiniuose mokymuose Vilniuje Viešbutis ,,CORNER”


MOKYMUS VEDA:  Lektorė Aistė Mažeikienė   Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų, 16 metų veda praktinius seminarus personalo valdymo, vadovavimo ir darbo komandoje organizavimo, bendradarbiavimo bei veiksmingos prezentacijos temomis. Šalia konsultavimo patirties, turi 9 metų darbuotojų atrankos ir tiesioginės paieškos patirtį. Privačiame universitete dėsto „Vadovavimo psichologiją“, „Teisės psichologiją“, „Bendravimo psichologiją“, „Retoriką“ ir „Kūrybinės gyvensenos komunikaciją“.

  žr. daugiau : VISOS MOKYMŲ PROGRAMOS

 

 

2022-01-18 09:00 iki
2022-01-18 14:00
 

 Vieta

 Nuotoliniai mokymai
 

Užsiėmimų trukmė

 

Naujienlaiškis

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir nepraleiskite naujausių artėjančių kursų.