12 mini sesijų MINDFULNESS ( dėmesingumo, sąmoningumos, produktyvumo ugdymui. Kovo 15d-balandžio 9d.

Atverta diena

12 mini sesijų MINDFULNESS ( dėmesingumo, sąmoningumos, produktyvumo ugdymui. Kovo 15d-balandžio 9d.

autorius Atverta diena
1012 1012 people viewed this event.

MOKYMŲ PROGRAMĄ SUDARO 12 NUOTOLINIŲ SESIJŲ, KURIŲ KIEKVIENA TRUNKA 45 MIN.: 15-20 MIN. “TEORINĖS ŽINUTĖS” IR 25-30 MIN. PRAKTIKAVIMAS (MEDITACINIAI PRATIMAI)

Šie užsiėmimai panaudojant mindfulness metodikos principus, pratimus ir technikas (gali būti vadinama meditacijomis) – tai saviugdos būdas, skirtas emocijų valdymui, streso mažinimui, sąmoningumo ugdymui, o per tai – geresnės sveikatos ir nuotaikos palaikymui (kas rūpi pačiam asmeniui) bei geresnio mikroklimato ir ramaus tarpusavio bendravimo kolektyve ir su klientais kūrimui (kas rūpi ne tik asmenims, bet ir organizacijai).


1 sesija. Įvadas. Kas tai yra “mindfulness”.  Kovo 15 d.  Susipažinsim su sąmoningumo praktikų pagrindimu, metodo istorija, pagridiniais principais ir esme. Praktikuosim: kvėpavimo stebėjimo ir kūno pojūčių stebėjimo pratimus.

  2 sesija. Kaip teisingai medituoti. Nuo ko pradėti? Kovo 17 d.  Susipažinsim su pagrindiniais dėmesio valdymo niuansais, “nevertinimo” nuostata, “čia ir dabar” akimirka ir rekomenduojama kūno laikysena praktikuojant meditacijas.   Praktikuosim: 25 min. “kūno skenavimo” pratimą.

  3 sesija. Šiek tiek apie pasaulėžiūrą: gyvenimas yra visoksKovo 19 d.  Susipažinsim su “mindfulnišku” požiūriu į natūralų psichikos veiklos ypatumą, dažnai tampantį nebeadaptyviu įpročiu nuolat ir viską kritiškai vertinti, taip pat požiūriu į laiką – praeitį, dabartį, ateitį.   Praktikuosim: “dėmesingų judesių ir “draugiško kūno pajutimo” pratimus. 

  4 sesija. Dėmesys ir dėmesingumas – kaip psichikos įrankis ir tam tikras “darbo režimas”. Kovo 22 d.  Susipažinsim su siauresniu ir platesniu, sutelktu ir laisvu dėmesingumu, ir kaip jį “nustatyti”.  Praktikuosim: sąmoningam dėmesio valdymui skirtus pratimus, garsų ir minčių meditacijas.

  5 sesija. Mąstymas ir mintys. O jeigu… mintis yra tik mintis?  Kovo 24 d.  Susipažinsim su “proto iliuzijomis” ir požiūriu į mąstymą kaip įrankį realybei atspindėti.   Praktikuosim: 25 min. “sėdėjimo meditaciją” su minčių pastebėjimo dalimi.

  6 sesija. Emocijos – mūsų santykio į kažką (daiktus, reiškinius, žmones…) išraiška. Kovo 26 d.  Susipažinsim su emocijų paskirtimi, įvairove ir subjektyviais jų išgyvenimo ypatumais.  Praktikuosim: emocijų pažinimo pratimą, “sėdėjimo meditaciją” su emocijų įsisąmoninimo dalimi, trijų minučių pauzės pratimą.

  7 sesija. Sąmoningumas ir sąmoningi apsisprendimi (pvz., kokiu turiniu užpildyti savo sąmonę). Kovo 29 d. .  Susipažinsim su sąmoningumo ugdymo metodikos siūlomu požiūriu į pasirinkimus, pozityvią mąstyseną, dėkingumą, gerumą, smalsumą ir kt…  Praktikuosim: gerumo (gerų linkėjimų) meditaciją, dėkingumo meditaciją, “naujo žvilgsnio” arba “akimirkos atsivėrimo” pratimą.

  8 sesija. Automatiniai reagavimai ir sąmoningi pasirinkimai. Kovo  31 d. Susipažinsim su požiūriu, jog turime ne vieną savastį, bet kelias savo dalis, galinčias “paleisti reagavimą” – fiziologinę dalį, kultūrinį palikimą, šeimos pamokas, asmeninėmis patirtimis ir savo padarytomis išvadomis paremtą dalįPraktikuosim: “sėdėjimo meditaciją” su minčių ir emocijų pastebėjimo dalimi, atkrepiant dėmesį į tai, kuri mano dalis “sugeneravo” vieną ar kitą mintį bei emociją.

  9 sesija. Sąmoningumo praktikų pritaikymas siekiant sumažinti stresą kasdieniame gyvenime. Balandžio2d  Susipažinsim su streso valdymo būdais ir pasirūpinimo savimi idėja kaip alternatyva problemų sprendimui.  Praktikuosim: mindfulness pratimus-pauzes, skirtus atsistatymui; atjautos sau pratimą; pasirinkimo iš daugelio variantų (problemų sprendimo ir/ar pasirūpinimo savimi) pratimą.

  10 sesija. Sąmoningumo praktikų pritaikymas susidūrus su diskomfortu. Balandžio5d  Susipažinsim su keturiais būdais, kaip galime tvarkytis su fiziniu ar psichologiniu diskomfortu.  Praktikuosim: diskomforto išbuvimo pratimą-meditaciją.

  11 sesija. Sąmoningumas bendravime ir sąmoningumo praktikų pritaikymas konfliktų valdyme. Balandžio 71d  Praktikuosim: elgesio stiliaus ir schemų atpažinimo, tyrinėjimo ir kitų elgesio stilių pasirinkimo pratimus.

  12 sesija. Apibendrinimas. Sąmoningumo praktikų ir sąmoningumo kaip būsenos integravimas į kasdienes dienotvarkes ir gyvenimo būdą. Balandžio 9 D.  Susipažinsim su mindfulness kaip gyvenimo būdo, kaip būsenos ir kaip metodo mokymosi etapais ir būdais.  Praktikuosim: apibendrinimui skirtą pratimą; kasdienę trumpesnę ir/ar ilgesnę “sėdėjimo meditaciją”.

 

  • Kaina organizacijai neribotas prisijungimas : 700 eur  
  • Kaina 1 dalyviui 120 EUR
  • Laikas ir trukmė : pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais  13-13.45 val.

UŽSIĖMIMUS VEDA psichologė EGLĖ MASALSKIENĖ  Praktikė, įgūdžių trenerė, organizacijų psichologė. Daugiau nei 19 m. veda mokymus įmonėms ir organizacijoms. Eglė Vilniaus Universitete studijavo psichologiją. 2010 – 2013 mokėsi kognityvinės elgesio terapijos, o 2017 sausį baigė pirmąją Lietuvoje metų trukmės Sveikatos mokslų universiteto podiplominių studijų programą “Įsisąmoninimu grįsti kognityvinės elgesio terapijos metodai”. Nuo 2016 priklausau šiuo metodu dirbančių profesionalų draugijai

 

Pasidalinkite renginiu!

 

 

2021-03-15 13:00 iki
2021-04-09 13:30
 

 Vieta

 Nuotoliniai mokymai
 

Užsiėmimų trukmė

 

Naujienlaiškis

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir nepraleiskite naujausių artėjančių kursų.